måndag 3 oktober 2016

Oj vad tiden går

I almanackan står det oktober och jag kan lova att det inte är en månad som jag ser fram emot! Svart och regnigt brukar det vara men ännu är det bara fint med sol och vackra färger på träden.
Har ju varit i Storforsen med kollegor förra veckan och idag är det mannens tur fast banken fick åka till Boden för en natt. Hoppas de har givande dagar.
Jag har varit på besök i Piteås nya äldrecentret som invigs idag. Så fint, luftigt och smakfullt. Vi skulle även behöva ett äldreboende med servicelägenheter. Men man får nöja sig med det som är just nu.
Har varit till sonen en stund och nu ikväll har jag bakat kanelbullar till morgondagen som är kanelbullens dag.
Igår var jag och mannen på konsert i Öjeby kyrka och det var en grupp som heter Context som uppträdde. Väldigt fina röster som passade bra ihop med varandra.


Inga kommentarer: