onsdag 4 mars 2015

Vår!????!!

Enligt de meteorologiska beräkningarna så har vi vår uppe i Piteå! Helt galet, det känns som att det är april ute. Slask och snöglopp med plusgrader. Plusgrader måste det vara under minst 7 dygn för att det ska räknas som vår. Nu tror jag inte att det här vädret består utan det blir nog snart minus och vinter igen.
Morfar har fått ett besök idag och han blev ju glad som vanligt, min morbrot J var också där samt söta hunden Bolt. En Cavalier King Chales i färgen black and tan, så glad och söt.
Handlat lite idag inför lördagens fest och snart ät alla förberedelser fixade, ska ju vara ledig i dagarna två så då ska jag förbereda så att jag endast kan umgås på lördag.
En liten oroande sak är att jag har fått ont i halsen idag....äter vitaminer, KanJang samt dricker te med honung i. Det löser sig säkert.
Mannen jobbar kväll till 22 så jag sitter och nöter en TVserie.



Inga kommentarer: