onsdag 18 mars 2015

Bygget

Nu tar det fart med rivning av gamla skolan. Så skönt att det äntligen är i gång. Dock har jag knappt haft någon ventilation i mitt rum idag....tydligen så funkar den men jag har ingen luft. Fönstret har stått öppet hela dagen, tur att det är varmt ute. Sen har jag ett konvektorelement eftersom jag inte har någon värme. I eftermiddag så upptäckte jag att elementen i andra rum också är iskalla. Vi hade APT och halv 6 så var det rejält kallt i personalrummet. De ska kolla upp det i morgon. Det är ju en gammal skola och jag antar att allt inte är dokumenterat.
Skulle egentligen varit på friluftsdag på Valls men jag behövde inte och det var så bra för då hann jag jobba i kapp en hel del. Sen dag även idag men så blir det ju när man har arbetsplatsträff. Vi har haft avslutning på vår bok så idag fikade vi tårta.

Inga kommentarer: