söndag 29 mars 2015

Söndag

Sommartiden är här men inte sommaren! 1,5 grader varmt men frostiga kyliga vindar som friskar i, dessutom så har det börjat att duggregna nu...skitväder kallas det!
Handla på ICA för drygt 1400:- men det är ju basvaror till stugan, åkte ut dig och jag som trodde att jag skulle mötas av en varm stuga fick tji. Kallt som bara den för att jordfelsbrytaren har löst ut. Dessutom var det vatten på golvet i toan och var det har kommit ifrån har jag ingen aning om. Mannen torkade upp och jag packade in i kylen. Sen ville jag därifrån för det var så kallt och otrevligt. For till sonen med Thaimat, gott! Mannen fixade hans kabellister och jag åkte och köpte en matta till balkongen. Nu ska den bara skäras till lite sen är det skönt på golvet på balkongen. Ska även kolla in en soffgrupp i konstrottning.
Svärmor och svärfar får ett kvällsbesök idag.

Inga kommentarer: