söndag 1 mars 2015

Äntligen mars!

1.a i mars och det känns härligt! Snart vår....det har varit en fin och mild vinter helt i min smak. Inte så ont i kroppen så det har varit helt ok.
En bra helg i Stockholm med umgänge och god mat.
Första dagen var inte kul då jag fick migrän och var tvungen att avbryta föreläsningarna och middag för att åka till hotellet för vila. Ensam middag på Pizza Hut.
Fredag, ny dag och nya möjligheter. En fantastisk föreläsare och en som inte alls var så fantastiskt!
Åkte till stan vid lunchtid och mötte upp mannen. Lunch tillsammans och sen lite shopping.
God mat på fantastiska Wedholms fisk! Oj vad gott och vad dyrt!








Vi åt en avsmakningsmeny med vin till och det var en helt otroligt upplevelse. Länge sedan jag åt så gott!
Sen på lördag var det lite mer shopping och lunch på NK. Sen fixade vi till oss och åkte till Liljeholmen för 60-års firande. Fick först lite fika o sen bar vi ner saker/mat till festlokalen. Min huvudvärk spökar fortfarande så jag gick en promenad men det lättade bara något. Kl 17 började kalaset och vi var drygt 20 personer som firade jubilaren. Jag och mannen lämnade 21.30 och åkte in mot stan igen.
Frulle idag och sen mot Arlanda. Skönt att komma hem igen. Sonen har varit hit på middag och nu slappar jag i soffan och väntar på min väska som inte har kommit ännu....Inte så kul eftersom min jobbtelefon finns i den.

Inga kommentarer: