torsdag 26 mars 2015

Nordpolen

I dag är sista dagen som vår Tappa tävling pågår. Jag har gått i mål för ett bra tag sedan och då betyder det att jag har gått till Nordpolen. Tävlingen har pågått i 54 dagar och jag måste säga att det har gått snabbt. För mig har det varit en positiv upplevelse och jag har lagt en del tid på att nå dagsmålet varje dag. Motion och kondis på köpet så att säga. Kan varmt rekommendera det här sättet att röra på sig. Att jag dessutom kom 4:a inom skolans tävling känns ju jättebra.
I dag började jag med möte på Belona, det var rektors sen lunch på Doktorsvillan. Möte på Storg 9 och teamträff sen snabb förflyttning till Nolia City och möte inför mattelyftet. 16.45 gick jag hemåt och känner mig ganska så mör i skallen.
Sonen har varit hit på middag och idag blev det inbakad kassler.
Soligt och fint ute, rejält med minus under nätterna och ca 0 på dagen, solen drar upp tempen men det har blåst kalla vindar idag.


Inga kommentarer: