tisdag 24 mars 2015

Snö

I morse när jag vaknade så vräkte snön ner och tempen var -3 grader. Inte så kul men det är ju trots allt bara mars månad. Åkte på dagens andra möte 9.45 och jag vill lova att det då var blixthalka ute. Höll på att köra in i baken på en långtradare då jag inte riktigt fick stopp på mitt fordon. Fixade det i alla fall innan krocken skulle ske.
Bokcirkel idag och jag promenerade en stund innan och precis när jag kom fram på Vedanta så gick min mage i spinn och sen var det kört. Eftersom jag inte visste om jag drabbats av magsjuka så skyndade jag av hemåt igen!! Det var den bokcirkeln, snopet var det i alla fall.
Hamnade i soffan i stället i väntan på att se vad som händer med magen, lite te har jag druckigt och jag avvaktar fortfarande. Ska ju till Luleå i morgon och det är ju bra om magen funkar när man ska sitta på konferens hela dagen.

Inga kommentarer: