fredag 28 november 2014

Snart advent

Idag började min dag med att jag snikade in på Ekbergs kl 7.30 och eftersom de inte hade öppnat så gick jag bakvägen och bagaren var där och han packade mina beställningar. Sen till Ica för inköp av mandariner. Fikat idag var gott, väldigt gott enligt mig eftersom jag älskar julstjärnor och hembakta pepparkakor.
Dessutom gick jag hem före lunch och har pyntat inför advent, köpt blommor och städat lite. Jag har dessutom vari på en välbehövlig massage. Massören sa att hon hade mycket att jobba med hos mig och det förstår jag eftersom jag har rejält ont just nu. Bra med lite extra ledighet!
Sen när mannen kom hem efter hans extrajobb så gick vi till Coop och handlade sen har sonen varit hit och ätit plankstek.
Nu lyser ljusen så fint och det är pyntat i alla fönster och dessutom har jag tvättat några maskiner så nu sitter jag och myser framför TV´n.

Inga kommentarer: