torsdag 20 november 2014

APT

En lång dag från 7.30-20.00. Min hjärna känns lite överhettad och sådana här dagar gör ju inte det hela bättre....Många möten och roliga sådana där vi alla ser framtiden ljus och rolig. Vägen dit kommer dock att var lite krokig men när man vet att det blir superbra i slutänden så blir det bra.
Tog mig en promenad här runt i byn för att få lite luft. Vissa har julpyntat redan. Jag menar inte en liten slinga utan de har gått "all in"! Varför frågar jag mig. Många skriver på facebook att de vill pynta nu och dessa människor skriver även den 25/12 att nu är julen undanplockad. Om de höll sig till rätt veckor att göra än de ena och än det andra så kanske de inte skulle bli så less på pyntet. Ja, jag vet att jag är en sur kärring. Lämna det du inte kan påverka!! :)


Inga kommentarer: