onsdag 12 november 2014

74 miljoner

En svensk har vunnit denna enorma summa i poker VM. Vad skulle du göra med en sådan summa? Har svårt att tänka mig hur mycket pengar det egentligen är, vad man kan köpa för det....Många tankar som får stanna just vid det eftersom jag aldrig spelar och det betyder ju att jag aldrig kan vinna heller!

Har varit på 10 års kalas idag då Erik fyller år. Eller han fyller i morgon men min syster jobbar sent så det passade bättre med uppvaktning idag. Mannen jobbar till 23.15 så vår familj representerades av mig och sonen (som också är den stora idolen för 10 åringen)
Nu ska jag svida om lite och åka till Furulund på junta, blir bra att träffa alla för det var ett bra tag sedan.
Lunchen idag blev med mannen eftersom det var blodpudding i skolan. Vi åkte till golfklubben och där serverades västerbottensgratinerad lax med romsås, sååååå gott!!

Inga kommentarer: