söndag 14 oktober 2012

Söndag

Vaknade med huvudvärk för tredje dagen på raken, inte kul! Just nu känner jag inget så det gäller att njuta så länge det går.... Var på Statt igår de hade Valvet med +35, jodå jag kände massor med folk. Storstryk spelade och de är så fantastiskt duktiga, en massa mingel och snack men..... Jag har nog vuxit ut det hela, jag tycker inte att det är roligt, musiken och att danska är ju superkul men att bara gå runt och prata med en massa personer med olika alkoholhalt i kroppen det ger mig inget! Känns som att jag är en jättetråkig person! Nu kan jag vara hemma och mysa med gott samvete. Jag är ju ingen som är ut så ofta och det lär ju inte bli oftare efter detta. Har suttit och skrivit CV och personliga brev idag. Söker efter nya utmaningar i livet. Hoppas verkligen att man fortfarande kan vara aktuell för arbetsmarknaden. Nu blir det en sväng till svärmor och svärfar.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Kan verkligen hålla med dig att visst är det roligt och trevligt att träffa vänner och bekanta men det ger inte så mkt då det är under såna förhållanden.

Tänk vad trevlig det är att träffas, äta god mat, kunna höra vad folk säger utan att behöva överrösta musik och massa dyngpackade människor :-)

Själv dricker jag aldrig nåt och då märker man av berusningens negativa inverkan mycket fortare (obs Har inte något emot att andra dricker).

Eller så är det bara så att vi börjar bli gamla men fortfarande attraktiva på marknaden (iaf arb.marknaden) :-)

/Lisa

Vissla sa...

Vi får hoppas att vi fortfarande är att räkna med på jobbfronten i alla fall. //Helena