lördag 20 oktober 2012

Foto

Klev upp strax efter 7 för att hinna till Luleå tekniska universitet och musikhögskolan för att kursa under en lördag mellan 9-15. En dag som handlade om blixtfotografering. Jag ska egentligen på den här utbildningen den 3/11 men den dagen passar inte alls så jag valde att gå med den andra delen av kursdeltagarna idag i stället. Roligt att jag känner en person så vi har fotat tillsammans. En snabb lunch på MAX för att sedan ge oss i kasst med resterande uppgifter, Kom hem strax före 15 och då hade mannen hunnit till sitt jobb. Han jobbar nu 2 kvällar på raken och slutar inte förrän kl 23.15. Få bli en lugn hemmakväll med TV som sällskap. Sonen slutar strax och då ska jag fixa middag till oss två.

3 kommentarer:

Mestmamma sa...

Vad är det för fotokurs du går, något via skolan med fördjupning eller?

Är det du som fotograferat dina blider som du har på din blogg?

Här blev det också en lugn kväll (som de flesta andra kvällar).

/Lisa

Vissla sa...

Jag läser digitalfoto 7,5 p via Luleå tekniska universitet. Men eftersom kursen hålls i Piteå så är det ju musikhögskolan som gäller. Skönt att slippa åka.
Jag blandar bilder, många av dem har jag tagit själv, andra är lånade från google //Helena

Mestmamma sa...

Det är väldigt många vackra foton, tror det är du som tagit dom :-)