fredag 19 oktober 2012

HELG!

Gick hem redan kl 10 idag då snälla kollegan tog resten av dagen. Det betyder 2 pass eftersom jag skickade iväg klassen på idrott. Har tvättat sängkläder och nu är de på tork. Har även städat lite eftersom mannen ska hit med sina arbetskamrater efter de har varit på afterwork. Mitt jobb ska också ut på mat idag men vi hamnar på Challenge sportbar, ska bli intressant eftersom det är hockey och Luleå spelar. Jag är ju inte speciellt intresserade men jag antar att de människor som jag ser ute i kväll delvis är de människor som brukar skrika sig hemåt kring 2 på fredag och lördag kvällarna. Jag kanske har helt fel men ikväll får vi se om mina fördomar besannas eller inte?? Jag vill bara meddela att just nu tittade solen fram! Helt otroligt eftersom vi har slagit regnrekord i Piteå under oktober månad. Inte roligt och det är ju trots allt nästan halva månaden kvar! Regnet har formligen öst ner och vi har knappt sett någon sol alls på flera veckor. Får nog bli en liten promenad!

Inga kommentarer: