söndag 10 mars 2019

Söndag

Nu har vi fått minst en halv meter snö på några dagar. Fy vad trist, känns surt varje år när detta kommer i mars. Nu vill jag ha vår!! Jag vet att det är långt kvar för oss här uppe men det vore kul med sol och runt nollan!
Igår var mannen i stugan och skottade. Jag åkte till mamma för att träffa lilla Olivia som nu är på besök i Piteå. Hon är så otroligt liten trots att hon väger drygt 4 kg. Tänk att man kan vara så liten och så söt!
Igår kväll så blev vi upphämtade av vänner på Fårön för att åka till Vitsand. Eller Solberga som det heter. Carola fyller 50 år den 20 mars men hade öppet hus igår. Vi var några som hade gått ihop och gav en gemensam present. Ett halsband från Efva Attling och skumpa. EN uppskattad present. Finns ett snyggt armband och ett par örhängen i samma serie. Det var en tillställning med god mat, många skratt och trevliga människor. Vi kom dit kl 16.00 och åkte hem runt 23.00. En heldag!
Trodde i min enfald att det skulle bli en kort sittning på ca 2,5 tim så jag hade tagit fram löjrom till mellon! :) Mellon hade varit när vi kom hem och Sverige vi har en vinnare! John Lundvik som även var min favvo, en kille som kan sjunga och det är ju alltid bra.


När jag kom hem så gjorde jag en röra på löjrom, lök, ägg och cf. Det goda har vi ätit till dagens frukost. Så himla gott!

Inga kommentarer: