fredag 15 mars 2019

Så ont!

Vaknade efter en orolig natt kl 4.00 tog en tablett och lade mig igen. Kunde inte somna om men 5.40 så väckte jag mannen eftersom jag inte kunde ta mig ur sängen. Hade så ont i nacken och axlarna, armarna fick jag inte ens upp. Men hjälp av mannen tog jag mig upp. Det har hänt en väldigt otrevlig sak på Nya Zeeland. Ett attentat mot två moskeer. Det är ytterligare en galning som dödar helt oskyldiga människor. Fy fn! I alla fall satte jag mig i soffan för att kolla på nyheterna och därifrån tog jag mig inte upp pga smärtan. Mannen hjälpte mig ännu en gång. Efter det har jag suttit på en köksstol.
Åkte i alla fall till jobbet proppad med Pronaxen för att delta på ett möte. Sen hem igen och har vilat en hel del. Har haft turen att jag fått åka till Hortlax för att få massage. Så himla skönt. Tack tack tack Lena, du är bara bäst. Ny tid bokad på tisdag igen.
Sonen har varit hit på middag men han gick hem igen när vi beslutade att se på Talang eftersom Micke Holm från Piteå tävlar. Heja heja och jag har redan röstat.Hoppas att han vinner.
Morfar har i alla fall fått ett boende så han flyttar till Hortlaxgården inom kort. Blir säkert bra när han väl kommer på plats.

Inga kommentarer: