fredag 8 mars 2019

Snö

Nu har vi ett rejält snöoväder som passerar oss. Det började i går kväll och ska hålla på tills i morgon och då har det nog kommit ca 30 cm? Det räcker nu för detta år!!

Har varit på gråhårsbekämpning hos Linnea i morse. Lika skönt varje gång det är gjort. Men jag har också ett stort hål i börsen. Det är dyrt att lyxa till sig hos frissan. Nu var det bara utväxten á 1180:-. Nästa gång ska jag dessutom göra slingor och klippa mig, wojne wojne!


Sen har jag ätit lunch med sonen och de två kusinerna. Vi åt lunchbuffé på Mr Wok. Det var kul att få visa restaurangen för killarna som inte hade varit där tidigare. De verkade tycka att det var gott. Nu har jag varit en bra moster i veckan. :)


Sitter med ett arbete som ska in till universitetet senast söndag.


Inga kommentarer: