onsdag 6 mars 2019

Pluggdag utan plugg

Jag har min pluggdag idag men jag har inte gjort det. Måste ta morgondagen till det istället eftersom jag har ledigt både torsdag och fredag med komp.
Började dagen med medicinskmassage i Hortlax. Så ont och så skönt det är. Hade väldigt mycket hakningar och stopp i kroppen så Lena fick jobba på bra för att lösa upp det.
Tog sen en tripp till morfar. Han var på gott humör, jag startade en tvättmaskin åt honom. Han hade glömt bort hur man gör. Men han skulle hänga själv när det var klart. Sen kom städningen dit och då åkte jag hem igen.
Har tvättat idag bla påslakan men även täcken. Skönt att ha det gjort.



Sen har även jag och sonen fikat på Ekbergs. Idag tog jag med Erik och Emil. Grabbarna valde glasswienerbröd och de var nöjda. Vi gick även en sväng förbi Lekia innan jag skjutsade hem dem.
Mannen har gjort korvstroganoff till middag.

Inga kommentarer: