söndag 6 november 2016

Slappardag

I går var det party gånger 3. Vi var på 50+50+50 års fest på Nolia City. Samling hos oss innan en stund för lite surr och plockmat. Trevligt värre och sen en helt fantastisk fest med 130 deltagare. Många kände jag men inte alla och det var så kul. Dessutom fick vi höra och se ett frieri!! Så roligt!

Idag har jag haft lite ont i huvudet och varit trött. Vaknade tidigt så jag somnade om under fm i alla fall. Mannen har varit till stugan för att hämta kupévärmare till mig och sonen. Mat från Sunes. Sen har vi varit till Solstrand för att fira L som fyller 48 år.
Sen till sonen för lite fix, kollat in O´s lägga. Sen tog vi även en tur till Märta för att höra hur hon mår, hon är nämligen förkyld och det är inte kul om man är gammal.
Nu ska jag göra klart inför morgondagens jobb.

Inga kommentarer: