fredag 18 november 2016

Chefsforum

En vecka till snart slut. Som jag jobbar på nu går det verkligen snabbt. Har massor att göra men ännu känns det inte betungande.
Har haft mannen i Stockholm i tre dagar och i går kväll kom han hem igen. Skönt att ordningen är återställd. Man kan ju sakna varandra så mycket när den ene är borta men man tänker inte så när båda är på plats.
Junta har jag hunnit med i veckan. Alltid lika kul men att vi 5 personer ska ha så svårt att hitta en lucka för att träffas, hur har det blivit så? Vi är ju utan småbarn och har bara oss själva att ta hand om. Väldigt upptagna personer men det är så härligt när vi får till våra träffar.
Sen har jag varit på Babben Larssons Friskvårdsföreläsning. Det var Lärarförbundet som bjöd oss ca 350 som kommit. Oj vad det var bra! Många kloka saker sa denna dam som själv varit utbränd och nästan blivit det ytterligare en gång. Återhämtning är så viktigt!!
Vi har problem med morgontidningarna och detta irriterar mig stort!! Jag betalar för en tidning och vill således även få hem den, helt före 6.00 på morgonen. Kommer sent ca 6.40 om den kommer vill säga. Idag och en annan dag i veckan så har de uteblivit helt! Måste ringa igen och så får man den i morgon som känns helt värdelöst.

Har bakat saffransbullar och då åkte denna gamla goding fram igen. Tradition för mig!

Inga kommentarer: