måndag 21 november 2016

Great Gig 2016

I år så spelade Piteåkonstellationen ett medley av hård rock. Årets tillställning hade namnet Hard Rock Buffe Part II. Låtar från 80-talet och framåt. Trots att jag inte varit någon hårdrock tjej så gillade jag det väldigt mycket. Alla kända låtar framfördes och de som medverkar är så samspelta och duktiga. Vi var här innan och vi blev 18 pers som sedan gick till Norrmalmia. En riktigt rolig kväll men nu är det slutfestat, nu går jag i ide.
I morgon åker jag till Kolsva över natten. Lång resa och kort studiebesök. Blir bra men det blir två långa dagar.
Sonen hit på middag idag och jag gjorde köttbullar och det blev så gott. Nu slöar jag i soffan innan jag ska packa för morgondagen.



Idag kom även nyheten att till sommaren 29/7 så blir det Beach Party på Havsbadet och i år kommer Per Gessle. Ingen gladare än jag eftersom jag lyssnat mycket på hans musik. Först Gyllene Tider som jag sett på Stockholms Stadium, sen på Roxette som jag verkligen gillat hela tiden. Så musikalisk människa, vilka låtar han har skrivit!!


Inga kommentarer: