måndag 14 november 2016

Semester

Idag har jag en semesterdag, bara för att jag vill och behöver det. Har haft en otroligt stressad vecka. I fredags åt jag frukost kl 6 och kl 15 köpte jag en macka på Hanséns när jag gick till ett möte. Shit vad jag var hungrig då. Men det löste sig men energin tar slut i hela kroppen. Kvällen spenderades på restaurang Tage med son och svärmor. Trevligt och så himla gott. Skönt att bara sitta och få bli serverad av andra och att få in så himla god mat.
Lördag med en dag då vi åkte till morfar en stund. En god middag med röding och smörsås, så himla gott! Söndagen var farsdag så det blev en tur till kyrkogården både för mig och mannen. I år har vi ju en far som saknas och en grav att gå till i stället. Inte kul alls men det går. Middag här med svärmor och son. Firade mannens farsdag med mat och sällskap.


Inga kommentarer: