måndag 1 augusti 2016

Sommar

Hej då juli och välkommen augusti! Har ju inget val än att skriva så men det är ju inget jag egentligen önskar. Skulle väldigt gärna behålla juli ett tag till, jag vet att det är mysigt men kräftor, ljus men inte mörkret. Jag älskar ljuset som finns hos oss och som gör att jag är så mycket piggare och alertare än under den mörka perioden under året.
Jag har i alla fall börjat min sista och 6.e semestervecka och nu längtar jag riktigt mycket efter att få börja jobba igen!
Mannen har åkt i väg och spelat golf med vänner och han är nog hemma ca 19.30 så det blir sen middag idag.
Bekant från Guldkusten dök upp på cykel och hos de var det kallt idag medan vi har haft fintväder. Lite för blåsigt i min smak. I går kväll gick det ett rejält åskväder här i Piteå, i Hortlax haglade det ordentligt. Här gick det runt oss på behörigt avstånd! Jag har tur!



Inga kommentarer: