måndag 22 augusti 2016

Regnigt

Oj vad det har regnat denna första dag i augustiveckan året 2016. Vi har idag haft en av de planeringsdagar som ligger under läsåret. Har haft mycket på agendan. Sen åkte vi en sväng till sessionssalen där Mobilräddarna utbildade oss i hjärt- och lungräddning. Vi har idag träffa Anne och väldigt närgånget dessutom. Oj vad bra det var! Jag som tycker att det är väldigt otäckt har idag varit modig och anmält mig som räddare. Inte kanske för att jag kan göra något men jag skulle önska att någon kom till mig och hjälpte till och stöttade om jag höll på med en räddning i mitt hem!
Lunchen intogs på Lemon Tree, oj vad det var mycket folk där! Min vän som är allergisk sa att det var många rätter hon kunde äta. Ett bra val!
Har varit kvar länge på jobbet för det är många saker som ska falla på plats och mycket att göra. Mannen jobbar också över ikväll för att hinna ikapp.
Sitter inne och myser med tända ljus eftersom det är så trist och grått väder utomhus. Det regnar ymnigt men det ska tydligen dra bort under natten så det får vi tacka för.
Har under helgen haft A & E här på en trevlig kväll med grillat och sen så spelade vi spel i vanlig ordning. Blev en bra kväll med många skratt. Kan ju lätt bli så när spelen är omöjliga


Inga kommentarer: