tisdag 30 augusti 2016

En ny dag

Sov som en stock natten till idag och tydligen så tog gårdagen på mig. Behöver verkligen min sömn. Vaknade till 6,5 grader och det är varmt mot igår då det endast var 2,1 grader kl 6.00 Hösten är verkligen här, sol men kallt.
Mannen, svärmor och svägerska har varit på begravningsbyrån och fixat allt och begravningen kommer att vara fredag 9/9 kl 10.00. Enligt önskemål ingen eftersittning utan vi stannar vid jordfästning i kapellet.
Jag har jobbat på och haft såååå mycket att göra idag så min dag har gått snabbt. Åkte i väg och plockade lite svamp och sen fortsatte det här vid stugan. Hemma 19.20 och så middag. Mannen har jobbat länge eftersom han haft annat att tänka på sen i går. Ibland är det bra att jobba då man inte hinner tänka så mycket på annat.
Ont i kroppen och jag känner att jag är spänd i kroppen och i käkarna eftersom jag vaknar med kramp. Får se om jag kan få lite hjälp av en kinesolog?


Inga kommentarer: