tisdag 2 augusti 2016

Pokémon GO!

Jag går och spelar ett spel som är väldigt populärt just nu! Skitkul helt enkelt och att alla kan vara med och röra på sig. Sonen introducerade mig för någon vecka sedan och även min kära mor laddar ner en app. Kul att det spelas över generationsgränser. Var på jakt häromkvällen men då hade jag chaufför med mig. Man får ju aldrig ta risker och köra bil och kolla i telefonen, gäller även sms och mms som några håller på med och kör samtidigt! Inte ok!!
Ytterligare en fin dag men lite för mycket vind för min smak. Luften har blivit lite kallare och det är ca 18 grader men i solen är det varmt och skönt om man hittar lä.
Vi tog en stadstur idag med lite fix inför morgondagens festligheter! Sonen mötte upp och vi åt lunch tillsammans.
M & M har varit till Norrfjärden för att besöka B. En pigg gubbe idag som swischar fram i rullstolen med hjälp av sina fötter!



Inga kommentarer: