onsdag 31 augusti 2016

Sista dagen!

Fortfarande väldigt höstlikt ute denna sista sommardagen för året 2016. Träden lyser gult, solens bleks strålar lyser och tempen orkar upp till 14 grader när det är som varmast under dagen. Kom igen nu! Vi vill ha lite mer sommar tack!
En tuff dag på jobbet gjorde att jag är ganska trött i huvudet. När jag varit och beställt nya solglasögon med slipning, ja jag har tappat de som jag köpte i februari!! Så kan det vara men det känns konstigt eftersom jag i princip inte tappar bort något men de är puts väck! Jag har aldrig trivts så bra med ett par solglasögon så jag saknar de verkligen. Nu blir det här en försäkringssak men det kostar ju i alla fall en del pengar.
Promenad för att rensa huvudet och då hittade jag lite svamp, trots att jag inte hade någon påse men den var så fin så jag plockade i alla fall.


Inga kommentarer: