tisdag 18 augusti 2015

Planeringsdag

All personal är tillbaka och det är ju bra. Vi har idag haft stängt och det betyder planeringsdag. Eftersom vi åkte i väg i våras så har vi varit i skolan idag och det har varit en nyttig och bra dag. Jag har dessutom hunnit på ett byggmöte mitt i allt.
Vi har väder, riktigt väder, sol och värme. Helt fantastiskt, lite sent men det är fantastiskt med 25 grader. Det är vi i inte vana denna solfattiga sommar. Vi satt ute i dag under eftermiddagen för att planera och det är ju skönt om man har den möjligheten.
Jag åkte till Coop och handlade och där fanns det surströmming, jag köpte mig en liten burk med filéer. Mannen fick sill. Gott som bara den, jag var så sugen på något salt. Tyvärr var strömmingen inte så smakrik men det var gott i alla fall.
Bad i poolen blir det varje dag nu när vädret är på topp!!



Inga kommentarer: