onsdag 29 oktober 2014

Mammografi

Startade dagen tidigt med jobb fram till jag åkte till Mammografibussen. Kändes som att det var nyss som jag var där. De kollade och det var precis 2 år sedan. Det känns ju att göra denna undersökning men oj vad det är viktigt att gå dit när man blir kallad.

Morfar och mamma har fått korta besök idag. Jag har lunchat med sonen och sen har jag putsat fönster här hemma. Skönt att ha det gjort. Tog utsidan en extra gång för de var inte roliga efter förra veckans regn. Värmen ute 6-10 grader varje dag gör att det känns som vår trots att det bör vara vinter. All snö har försvunnit och det kan jag ju uppskatta. I morgon åker jag till stugan för att plocka mossa. Trodde att det var kört detta år eftersom vi har haft mycket snö.
Tvätten är avklarad och mannen kommer snart hem så nu ska jag fixa middag.

Inga kommentarer: