fredag 31 oktober 2014

Halloween

Idag så är det då Halloween, vi kom till Costa Rica för ett antal år sedan och vi hade åkt i 24 timmar och när vi så klev in på detta hotell så var det pyntat så fantastiskt fint! En stor flygel stod en trappa upp och den var inlindad i spindelväv och det stod en kandelaber på den. Hela vestibulen var så fin! Kommer ihåg hur impad jag var trots att jag var så trött efter resan.

Jag har tyvärr haft en jävligt dag idag med huvudvärk från hell.....inget har hjälpt. 1 Immigran, 2 Treo, 1 Ipren, 3 Pronaxen och nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att morgondagen ska vara bättre. Sonen har varit här på middag och det blev oxfilé från Gällivare, gratinerade potatishalvor med ost, sparris samt blåbärssås. Gott men min aptit är inte på topp just nu.

Inga kommentarer: