fredag 3 oktober 2014

Helgen

En vecka fylld av en massa bra saker. Jag har ju varit i Umeå. Sen har jag jobbat på hemmaplan och sen i går när det var tjejkväll så hade  jag bjudit hit min fd klass på fika. Det var 13 st som kom hit igår och vi fick umgås en stund sedan spreds de för vinden. Några gick ner på stan och andra åkte hem igen. Kul var det i alla fall!
Idag har det varit jobb hela dagen och jag hann även med en utbildningstimme på CMit. Så bra att det finns i Piteå.
Kom hem efter 16.00 och mannen var redan hemmavid för han hade ledigdag, eller ska jag säga jobbahemmadag. Han har köpt virke och varit i stugan hela dagen för att bygga trall runt poolen.
Nu efter god middag sitter vi och ser Idol och Världens barn medan det är paus i TV4.

I morgon drar jag och mannen till Luleå för umgänge och hotellvistelse. Ska bli bra att umgås och göra ingenting utom att vara och att äta gott! Vi har dessutom 32-årig vara ihop dag och 28-årig förlovningsdag.

Inga kommentarer: