fredag 17 april 2009


Vaknade med en ond kropp, kände mig mörbultad efter den massage som jag fick igår . Jag hade dock inte ont i kroppen på samma sätt som jag brukar trots att jag har putsat fönster, dammsugit golv samt dammtorkat sonens rum.
Det var helt klart rummet som gud glömde...han är inte helt sugen på att städa och fixa rummet. Torsdagar har vi städdag i vår familj för att jag inte ska behöva göra allt hushållsarbete själv. Mannen och sonen hjälper till under torsdagskvällarna men sonen slirar så ofta han kan.-Det är ju lov...det är ju läxor...det är ju jobbigt nu..
Han har alltid en orsak till att inte hjälpa till.

Idag har hans rum i alla fall fått sig en genomkörare och det behövs minsann på hela övervåningen. Får ta mannen till hjälp senare för imorgon drar vi till stugan för att ta det lugnt sonen far till EFS och 24.....Han sover hemma men han kommer hem någon gång under natten så vi behöver inte finnas hemma utan de äter på Sunes och tillbringar de 24 timmarna på bönan.

Inga kommentarer: