måndag 20 april 2009

En riktig rantarsöndag blev det igår. Vi åkte med vänner till Luleå för att bevittna årets båtmässa. Inte för att det är läge att sjösätta för isen ligger minsann tjock ännu. Det inhandlases en kartplotter. Åkte senare till K-rauta och Coop bygg. Vi äntrade Blomsmöbler eller MIO på vägen hem till Piteå igen. Trevligt med en liten utflykt i det kyliga men soliga vårvädret.
Sonen är sjuk och han väckte jag 14.40, hörde då hur otroligt förkyld han var så han började sin vecka med att vara sjuk, trist!
Idag har jag jobbat igen efter 10 dagars ledighet, det har varit skönt att vara ledig. Nu var det här den enda dagen jag jobbar den här veckan då jag ska till Luleå på försäkringsutbildning. Hoppas det ska vara givande för jag hatar att sitta av tiden, det ligger inte alls för mig att sitta och försöka ta in det som jag inte är intresserad utav. Nu tror jag inte att det blir så utan jag lär mig säkert massor med nyttigheter.
Har nu varit på min andra Ayervediska massage och den här gången fick jag även en choklad mask i ansiktet. Oh vad den luktade gott! Som romerska bågar!!!!

Inga kommentarer: