fredag 24 april 2009


Har varit på expeditionen idag och det var ärligt helt jätte tråkigt. Varför då? Jo, jag har varit helt ensam i princip hela dagen. Det blir lite långsamt ska jag ärligt erkänna men det är inget att göra åt. Har skjutsat hem sonen under lunchen samt hunnit med att handla på Ica, det är alltid skönt att fixa saker när det inte är så långa köer och inte så mycket folk i allmänhet.

Mannen har lämnat sin bil på service idag och jag hämtade honom hos bilverkstan, skjutsade honom till firman sen skjutade jag sonen till skolan och tillslut kom jag till facket. När jag slutat så åkte jag bil till mannens jobb där jag lämnade min bil. Gick sedan till cykelverkstan och hämtade min pärla som hade fixade växlar. Cyklade sedan till bilverkstan där mannens bil inte var klar! Jag cyklade hemåt. En serviceman skulle komma förbi med nycklarna till bilen men det gick år helv..e för att bilen lär så illa att han körde tillbaka den till verkstan. Vi får hämta en lånebil imorgon. Mannen kom så småningom hem med min bil. Många turer blir det...... Men allt löser sig till slut. Bra va!!!

Inga kommentarer: