måndag 18 september 2017

Vecka 38

Hållbarhets vecka i Piteå och många klasser åker på utflykter då det är gratis att åka buss.
I helgen har vi jobbat som bara den. Höstat, målat, planterat träd, krattat, hängt upp belysning. Gode nöjd med allt vi hunnit med.
Ny vecka idag och tillbaka till hetluften igen. Avslutade dagen med ett inte så roligt samtal som kommer att få merjobb.
Sen åkte jag hem till läggan, åt och bytte om.
 Till yogaklass som jag börjat idag inom Yin Yoga. Så lugnt och stilla. Passade mig bra så det blir ytterligare 7 måndagar som jag kommer att delta. Det är vår gamla granne Vivvi som håller i det hela och hon var verkligen duktig. Så kul att upptäcka. Trots att det är en lugn form så gör vissa saker ganska ont i min kropp. Får se hur jag känner mig om 2 dagar? Jag brukar ju alltid få träningsvärken från hell....

Inga kommentarer: