söndag 24 september 2017

Spansk afton

Har idag haft 8 kompisar här på spansk afton. Hade dukat rött och gult för att förstärka det hela. Tapas till förrätt med sangria. Sen gjorde vi paella med spanska viner och San Miguel öl. Avslutade det hela med en choklad mousse. Riktigt gott blev omdömet! Tipspromenad om Spanien som var lite för svår. Sen hade vi officiell invigning av bastun med ett tal och bandklippning. Sen var det bad för hela slanten. Bastu, pool ett antal gånger innan alla var nöjda. Vi var även några som inte badade alls. En riktigt bra kväll som avslutades runt midnatt.
Nu har jag fixat klart lite här hemma och ska strax gå och sova.
Har tappat min telefon i toaletten under kvällen!!! Har ju en ovana att ha den i bakfickan och jag har alltid sagt att jag kommer i håg var den är...inte idag och plopp var den i vattnet. Shit också, nu ligger den i en påse med ris så att den kanske överlever den misshandel som jag utsatte den för? Håller verkligen tummarna att det går vägen.


Inga kommentarer: