fredag 8 september 2017

Helg!

Oj vad jag behöver detta! Att vara ledig och få vila. Fy vad jag är trött!!
Veckan har varit bra likaså vädret men inte nu längre. Idag regnar det tvärsöver. När jag kom hem idag så var det ett tjockt lager med gula barr precis överallt. Inte kul med hav när det är sånt här väder.
Gick över till Paradoret idag för att kolla kranar och sånt och jag kan lova att där inne flög det. Inga stora flygfän utan bananflugor i massor. Gjorde en burk med vinäger och jag har väl fångar ett hundratal. Fy så äckligt. Svårt för äldre att hålla sånt borta om man inte ser ordentligt.
Röding blev dagens middag och det var så gott. Egna hallon till efterrätt. Nu sitter vi med levande ljus och kollar in säsongsstarten av Doobidoo. Gillar verkligen Lasse Kronér som programledare.



Inga kommentarer: