torsdag 7 september 2017

Torsdag

Den här veckan har visat strålande höstväder. Mornarna är dimmiga och daggblöta men när solen kommer så har dimman lättat och det blivit så vackert ute. Just nu jagar jag månens uppgång för igår var det fullmåne men jag ser inget ännu. Just nu när jag tittar ut så tänker jag att någon lampa speglar sig i inglasningen men då var det ett fartyg som kommer i mörkret, det är så häftigt som en flytande stad.
Svärmor har åkt till Stockholm idag för att sen åka mot Småland. Häftigt att hon gör det vid 90 års ålder.
Mannen är ute och målar bastun i kvällsmörkret! Igår höll han på länge och det var kolmörkt och 6 grader ute när han så kom in.
Föräldramöten, rektors och hårfärg har jag hunnit med i veckan.
I går kväll var första gången sen i juli som jag kände att hjärtat rusade när jag skulle sova. Även idag efter konferensen så blev jag skakig då det bultade på. Inte alls bra!! Jag vet ju att det inte är farligt på något sätt men det är obehagligt.


Inga kommentarer: