söndag 3 september 2017

Dimma

Vaknade till en fantastiks morgon men så drog dimman in, den har rullat fram och tillbaka hela dagen och just nu ligger den tät som bara den.
Har inte haft så ont i kroppen idag och jag är så lycklig. Kan bastubad göra susen? Inte vet jag men ikväll har jag badat igen. Ska se hur det känns i morgon? Har dessutom krattat barr och kottar idag. Mission impossible men just nu ser det bra ut i alla fall!
Har varit på Piteå Handel och Trädgård och köpt 2 träd och en röd vinbär till halva priset. Mycket folk som ville fynda.
M har börjat med en liten bro till bastun så att lastpallen kan tas bort, blir bra det.Vi har i alla fall kunnat fika ute med svärmor och eftersom jag hade plockat lite hallon så blev det glass och grädde till.
 Här har den söta lilla haren varit framme och smumsat på min alunrot. Den har framför allt ätit vitklöver men de är slut nu så då gick den lilla rackaren på perennerna.


 Blir riktigt mysigt när det mörknar och man eldar upp i bastun. Dessutom så lyser det så fint i poolen så då känns det rent utav mysigt trots att det är höst.
Hittade en fin påfågelöga idag hos mamma och den for mellan de olika tagetesarna.

Inga kommentarer: