måndag 17 oktober 2016

Höst

Hösten är ingen favoritårstid för mig men vi har haft en helt fantastisk höst detta år! Solen har varit framme, det har varit så vackert, någon frostnatt med vackra iskristaller, norrsken som tar andan ur alla och frasiga löv på marken! Nu är det dock mulet men ganska varmt för årstiden med 7 plusgrader.
Fortfarande efter drygt 1 vecka så härjar förkylning i min kropp. Trots det åkte vi till Umeå i fredags efter lunch. IKEA och Avion shopping som var riktigt fint! Men jag är trött så hotellet hägrade. Middag på restaurang Pinchos, så jäkla häftigt! Rekommenderas varmt till alla som vill äta gott och billigt men boka i tid.
Lite mer shopping för mannen under lördag och allt jag köpte var en kofta, gissa färgen? Såklart blev även denna svart....dålig fantasi.
Middag hos vännerna C & S på lördagkväll och det var en trerätters som heter duga. Trevlig kväll men jag är ju så trött just nu. Söndag åt vi frukost och åkte hemåt igen. Hemma strax före lunch.
Tvättade lite sängkläder och mannan hälsade på svärmor. Jag är rädd att smitta henne som ska till Växjö på tisdag.
Däremot var jag, man och son på något trevligt i går eftermiddag. Vi har varit på nya hotellet Kust och druckit Afternoon tea. Mycket mysigt och avslappnat.
Jobb idag och nu är jag helt slut igen! Fy vad jag är less.....
























Inga kommentarer: