söndag 20 september 2015

Landat

Nu har vi flyttat hem igen! Känns helt ok eftersom inte vädret har varit det bästa idag. Så fint regn att man först inte tror att det regnar, men det gör det! Man blir sjöblöt..Mannen har spelat golftävling idag och jag antar att det inte var så skönt. Blöt kom han i alla fall hem.
Jag har packat upp och packat upp och packat upp. Oj vad det är mycket saker att släpa tillbaka hit. Men det är ju så att jag vill inte sakna något i stugan heller så jag har ju släpat dit allting i våras. Nästan allt är i alla fall på plats och om jag tror rätt så är det endast frysvaror som saknas nu.
Jag har börjat se en ny serie som är gammal men den verkar lovande, Nashville heter den. Ska bli kul att se hur den utvecklas.
Imorgon bär det av till Luleå för föreläsning på universitetet och det roliga är att sonen också är där men det ingår i hans utbildning.


Inga kommentarer: