lördag 26 september 2015

24

Vaknade redan 7.30 låg kvar ett tag och läste PT. Vid frukosten så ringde dagens födelsedagsbarn som fortfarande är sjuk men inte febrig.
Lite inköp av presenter och sen åkte vi dit och fikade tårta.
Lunch hemma igen och mannen åkte till stugan och jag sov i två timmar. Min huvudvärk hade släppt när jag vaknade! Himla skönt.
Till stugan för att plocka lite svamp. Hittade några kantareller, ett par sandsoppar och några smörsopp. De torkar just nu.
Jag köpte mat på Thaigarden och så cyklade vi till sonen och åt tillsammans. Sen myste vi på där till halv 9.
Väl hemma så är det ett jävla liv eftersom restaurangen under oss har kommit på att de ska ha öppet till 2 och spela livemusik!!! Funkar inte kan jag väl säga. Trots att jag just nu ligger i sonens gamla rum så hör jag musiken ändå hit......kan väl säga att hyresvärden redan är kontaktad och det blir en ny sväng till veckan.


Inga kommentarer: