tisdag 21 juli 2015

Skurar

Ja, väder har vi men det är inte speciellt kul just nu, 15-16 grader någon skur men mest mulet. Trots allt elände så kan jag säga att det inte blåser så det är ju något positivt i alla fall.
Idag har poolen kommit i gång!! Tjoho nu väntar vi bara på lite värme i den också men det stigen så sakta och just nu är det 20 grader. Idag har även poolskyddet kommit på plats så det ser faktiskt klart ut.
Igår var sonen och vännerna hit på Tex Mex, så gott men det tar tid att laga. Kändes som att jag lagade mat hela dagen i går.
Har hunnit till stan idag för lite fix inför lördagens fest. Efter söndag så ska jag inte göra några knop under resten av min semester.
Idag har Robert Broberg gått bort i en ålder av 75 år. Trist säger jag som gillar denna ordkvillebrist! Många fantastiska låtar har han gjort genom åren.

Inga kommentarer: