måndag 27 juli 2015

Köp

Idag har mannen startat dagen med att spela golf med vänner. Bra för mig som behövde lite ensamtid. Jag har myst på här i förmiddags och sen åkte jag och L till Rosviks handel. Kollade in Grythyttans A2 stol men jag hade lilla bilen så inget inköp just då.
När mannen kommit hem och vi ätit så åkte vi till Rosvik igen men den här gången hade vi Caddyn. Inköp av 4 stycken Grythyttan för mina pengar som jag fått i present. Jag är sååå nöjd. :)
Sen har vi även varit på 7-års kalas för Emil. Han fick en kamera samt ett cyklop och simfötter. Lite tårta slank ner där innan vi åkte hem igen.
Det har stormat och regnat så hemskt i natt så jag är så tacksam för att det var fint väder när vi hade vår fest. Vete sjutton om tältet hade hållit tätt om vi hade haft partyt i går? I alla fall så är pooltäcket full med vatten, blir till att pumpa ur det.













Blandade bilder från festen, samt några av alla fina presenter som jag har fått!!

Inga kommentarer: