lördag 18 juli 2015

50 år


 50 årsdagen har passerat igår med strålande sol, ingen vind och en fantastiskt fin dag! Hade gäster från 11.45-23.30. Det kan man kalla för att fira ordentligt. Jag är rörd och tacksam för alla gratulationer, sång och uppvaktning som varit. Vilken fin dag jag haft som jag spar i minnet och kommer att plocka fram lite nu och då och minnas tillbaka.
 Det var ca 50 personer som passerade innan dagen övergick till natt. Några helt oväntade besök andra helt väntade. Kul med blandning och att folk faktiskt kom i omgångar så att jag hann prata och sitta ner med de allra flesta.
Hade stor hjälp av svåger och svägerska som agerade kökspersonal och det är ovärderligt så att jag kunde slappna av och bara umgås och vara där!
Somnade i går med ett leende på läpparna men helt slut i skallen då det varit en del fix innan och jag faktiskt inte sovit riktigt bra på några nätter. Desto godare har jag sovit i natt!


Sonen med 2 vänner har precis varit förbi på lite fika efter de varit och kört gocart på Haraholmen. I går anlände de upp till norr. En landade i Luleå och den andre i Umeå!! Så fel det kan bli men det löste sig till slut. Vilken tur!

Inga kommentarer: