onsdag 22 juli 2015

Min man

Jobbar på jobbar på jobbar på, som en liten maskin, det är min man. Gud vad den mannen är idog, eller envis eller jag vet inte vad? Han kanske bara helt enkelt vill bli klar?
Idag har han kört grus och sten vid garaget och det blev helt plötsligt så klart, ser mycket bra ut!
Jag drog till stan för att insupa lite festivalstämning men det var inte något som lockade egentligen så jag gjorde mina ärenden och sen åkte jag till Bersika för att handla mat. Shit vad det regnade då, därför blev jag så förvånad när jag kom ut hit och alla vägar var torra inte en endaste liten skur vid havet idag!
Just nu 26 grader i poolen så det tar sig. Räkor med ägg och fralla samt lite vitt vin till dagens middag, gott och bra med lite avkoppling för oss.
I morgon blir det lite fix igen inför lördagen.



Inga kommentarer: