lördag 13 juni 2015

Prinsbröllop

I dag har det varit prins och prinsess bröllop i Stockholm. Har under veckan följt prins Carl-Filip och prinsessan Sofia i en del intervjuer inför bröllopet och de är så fina ihop. Sist jag såg ett sådant par som visar sin kärlek så fint var när Victoria och Daniel gifte sig för 5 år sedan. Då såg man äkta kärlek och jag anser att årets par visar sin kärlek ännu mer. Så fint att se! De verkar så äkta och så fina tillsammans. Jättevacker vigsel och den var personlig med val av musik. Roligt att se.
För 5 å sedan var det vigsel mellan kronprinsessan och Daniel och då firade vi 20-årig bröllopsdag då, det betyder att vi har 25-årig bröllopsdag i år. Oj vad tiden går. Jag funderar var tiden tog vägen. Helt fantastiskt vad tiden går. Känner att jag inte har tänkt var vi ska göra på vår bröllopsdag. Just nu detta år så får min egen högtidsdag vara i fokus.







Mannen jag jobbat mellan 6.45-15.15 idag så han har jag inte sett till sedan i går morse. Vi har ätit rökt sik och det var så gott!

Inga kommentarer: