måndag 22 juni 2015

25 år idag!

Idag har jag varit gift i 25 år, silverbröllop. Vilken grej, konstigt att det inte känns så väldigt länge sedan vi hade vår vigsel och vår bröllopsfest. En jättevarm och fin dag som det året var på midsommarafton. Kul hade vi i alla fall och alla bidrog till att göra festen helt fantastisk.
Att jag var en rosa maräng med massor med fluff som man idag fnissar åt gör ju inget. Just där och då kände jag mig som världens vackraste och klänningen var den vackraste jag sett. Hade ju beställt den i beige men den hade hon på Cinderella helt plötsligt lovat bort till någon annan....fick i all hast byta färg på blommor och annat men det löste ju sig
Har i alla fall ätit middag på O´Learys med familjen för att fira lite. Gott men inget märkvärdigt. Sen har kusinen med man varit hit och då drack vi lite champange och surrade!


Inga kommentarer: