onsdag 17 juni 2015

Mot sommaren!

Fullt upp men eftersom jag jobbar på så avslutar jag en hel del inför sommaren och semestern. Många saker som ska utvärderas, skrivas ihop och redovisas och det är skönt att få checka av allt eftersom. Jag har även besökt fritidsolympiaden en stund, då var det 12 grader och lite sol. Vi svettas inte så speciellt mycket här uppe i norr just nu.....längtar efter sol och värme. Vet att jag tjatar så mycket om vädret men för mig är det en viktig bit för att det ska kännas som riktig sommar.
Har bokat en person idag inför stundande fest, och vi börjar sy ihop det hela. Känns bra och att dessutom få fira med goda vänner känns ju helt fantastiskt!
Sonen har varit hit på middag och idag överraskade jag honom med tack, blev ju lyckat kan jag lova.Det blir ju ofta så när man får sin älsklingsrätt!

Inga kommentarer: