onsdag 15 januari 2014

Tulpanens dag

I dag är det tulpanens dag, jag har inte köpt några utan som den vanepersonen som jag är köper jag mina tulpaner i morgon så att de stoppar hela helgen. Jag älskar ju tulpaner men de står ju tyvärr inte så länge. Kallt som sjutton ute med vind och kallsnö som singlar ner, konstigt med kyla och snö samtidigt för det brukar komma snö när det inte är så kallt ute.


Måste bara visa vårt julträd som är en spillra av sitt forna jag....inte kul att se. Trist att ingen tar sin tid att fixa till det. Jag et att det har gått av två grenar i somras men det finns ju fortfarande grenar kvar men det lyser inte!!

Vi hade städdag idag på skolan då personalen tog olika rum och fixade till det ordentligt. Oj vad snabbt det blir stökigt i rum där det vistas många personer.

Inga kommentarer: