fredag 17 januari 2014

Fredag

Nu är det helg! Det känns fantastiskt skönt, bio är bokad men i övrigt inget planerat. Blir bra att få vara inomhus mestadels för det är rejält kallt ute och det går ner under -20 just nu. Fy fan säger jag och mina händer värker som bara den. Skulle inte sitta helt fel med en resa till ett varmt land.
Har haft medarbetarsamtal med min rektor och det gick bra. Han är som oftast en bra ledare men det är också bra att han har valt att sätta ner foten för att visa att han bestämmer lite mer.
Sonen har varit hit och ätit middag och mannen har varit till sin arbetskamrat som idag fyller 50 år. Jag tog med en arbetskamrat som följde med mig till stan idag eftersom hon skulle med buss till Skellefteå. Har sett på spåret och nu blir det Skavlan. Känns som en lugn och skön helg och det är precis det jag behöver.


Inga kommentarer: